cool hit counter قصة العائلة السورية – 44 stories
  • Mon. Dec 1st, 2025

44 stories

stories

قصة العائلة السورية

Byadmin

Jul 28, 2025

قصة العائلة السورية

قصة العائلة السورية

قصة العائلة السورية

=

=

تعرفو انا احلي بنات بحبها بنات الشام

وبذات سوريا

انا نمت مع بنات كتير من العراق وسوريا ولبنان

بس كنت بعشق بتوع سوريا

انا كنت ف اوروبا عايش هناك او بالاصح شغل هناك وبرجع مصر اجازه

انا كنت واخد شقه من غير مابابا يعرف عنها حاجه

للمتعه كنت بتفق مع بنات وباخدهم ف الشقه ونيكهم هناك انا مطلق اصلا عندي ولد قاعد مع ماما

ابني ده من بنت لبنانيه حبيتها ونمت معاها وحبلت مني وخلفت ابني ده وبعدها بفتره معرفش اختفت فين المهم لما عرفت ماما قالتلي اجيب الواد

وفعلا رجعتو مصر وامي هيا الي بتربيه

مكنتش حابب الجواز

انا مرتاح كده بعمل الي انا عايزو وابني موجود من صلبي مش فارق امه راحت فين

اكتر شغلي ف بريطانيا

انا كنت بهتم باتنين

الشغل والبنات

كنت احب اشوف البنات الي بتخرج بليل ولبسها مغري كنت اكلمها واذا طلعت عربيه اتعرف عليها واخدها البيت ونيكها دي كانت حياتي

وانا مبسوط بيها وبابا عارف اني بتاع بنات

ماهو كان زيي زمان

الفلوس بتعمل كل حاجه

انا بفلوسي كنت اجيب اجمل بنات علي سريري وبنام مع بنتين من سوريا او من لبنان

وبياخدو فلوس والي تكلمني تاني

حياتي بقي الي حسيت بحب من نحيتها كانت بنت من سوريا اتعرفت عليها كانت جميله اسمها شام

27 سنه بنت جميله وجسم حلو

عرفت منها انها متجوزه واطلقت وانها بتدور علي شغل بس هنا الشغل صعب لواحده زيها

بس طبعا الكلام اتغير علي سريري وانا بمارس معاها الجنس بزازها جميله وانا بنيكها وبنزل بره كسها

وقالتلي انها عايزه تقعد مع امها واخته ف امان وانها عليزه تخرجهم من سوريا

وانا عرفت ان امها 44 سنه

واختها 22 سنه من غير جواز لسه

طبعا زي اي بنت عطيتها فلوس وهيا مشت وقبلتها بعد يومين اخدتها البيت

ودخلت الشقه واتعرفت عليها اكتر واتعشينا سوا

واخدتها للاوضه وانا بقلع وهيا بتتعرف عليه

وعرفتها ان انا بحب البنات وهيا قالتلي ايه رايك اجيلك كل يوم عرفتها اني بحب التغيير وهيا قالت عادي ومن كلامها عرفت انها اصلا قاعده ف سكن بنات بس اجارو غالي وانا قولتلها تقعدي معايا بس لو شوفتي اي واحده معايا ولا تتكلمي قالت حاضر وبعدين انا مش هخلي نفسك ف حد غيري

وانا طبعا اخدتها وببوس شفايفها

وهيا بتبوسني وانا بقولها عايزك تمصي وهيا نيمتني ع ضهري ومسكت زوبري وبتلعب في لحد ماوقف اوووي وراحت نزله ع زوبري تمص في كانت بتحب المص اووووي وتلحس بضاني وانا بقولها تعالي الحس كسك

هيا عملت وضع 69 وبقينا نلحس لبعض

احساس جميل

وهيا قامت ركبت علي زوبري ودخلتو ف كسها

وفضلت تنط علي زوبري وانا خليتها تحت مني وبنيكها وهيا اااااااه ااااخ صوتها جميل والاجمل كسها الي مغرق زوبري ميه

انا كنت بنيكها ف كسها وصوت كسها يجنن وانا بنيكها وغيرنا الوضع نامت ع جنبها وانا بنيكها ونزلت بره كسها كنت بنام ع سرير وهيا ع سرير

3 شهور وهيا معايا ف الشقه بتخرج وترجع اخر النهار

كنت بشوفها بتكلم امها او اختها وهيا

قالت ل اختها انها قاعده مع واحده مصري ف شقتو وطبعا امها معرفتش علي كلام شام

كنت بدخل البيت ومعايا بنتين وشام قاعده ونيكهم ويمشو وطلع مع شام نقعد نتكلم وممكن انيكها ع حسب مزاجي

بس اول مره تحصل لما اجيب بنتين مع بعض ف الاوضه وشوف شام قاعده وانا عريان وداخل للبنات ودخلت وانا معاهم ولما شام دخلت معاهم نكتهم التلاته ومتعه رهيبه مكنتش مصدق كنت بنيك بزازهم او طيزهم الا شام

كانو يمشو وانا وشام نفضل سوا

اكتر من 3 شهور ع الحال ده متعه وشغل

شام كانت بتعملمني ف الفتره دي كاني جوزها

اروح اشوفها مجهزه اكل سوري ومصري كانت طباخه

وبليل نمارس الجنس حتي انا مبقتش اجيب بنات زي الاول بكتفي بشام

بس مفيش حد بيفضل ع حالو

دخلت الشقه ف يوم وشوفتها ف الاوضه بتكلم حد وبتلعب ف كسها وقتها مش عارف زعلت ليه

بس لما خلصت طلعت وشافتني وقالتلي اسويلك اكل

قولتلها ماليش نفس

كنتي بتكلمي مين هيا اتلغبطت شويه وقالت ده ده صحبي بقولها صحبك ولا بتكدبي هيا قالت ده واحد من العراق كلمني وطلب جنس فيديو مقابل مبلغ

انا قولتلها ماشي عملت نفسي مش مهتم هيا حره

بس انا زعلان يومين مالمسهاش

هيا فهمت وقالتلي اسفه وانا عملت نفسي مش مهتم

بس هيا عرفت توقعني لما لبست قميص علي الحم وبدون كلوت وانا شايفها عريانه من تحت ولقيتها بتقولي انا دخله انام عندك عايزاك ف كلمه

انا دخلت وهيا كانت فاتحه رجليها

وقالتلي وهيا بتقرب مني انها عايزه تشتغل بس مش لاقيه شغل محترم

وهيا مضطره تعمل كده عشان تكسب اي فلوس

وهيا بتقولي انها بتوفر فلوس السكن عشان تعرف تخرج اختها وامها من سوريا

وانا سمعتها بتكلم امها عن الموضوع ده قبل كده

وهيا بتقولي انا عرفه انك شايفني وحشه

وكمان بعرف اني مو حلوه

بس هيك حياتي شو اسوي انا مابعرف

انا بقولها كل حاجه هتبقي تمام

وانا مسكت وسطها وبقولها كنتي عايزاني ف ايه وهيا مبتسمه وقالت اسفه لو كنت زعلتك

انا بقولها مش زعلان

قالت بدي اصلحك اليوم بقولها طب صلحيني هيا ضحكت وعكتني بوسه علي خدي وقربت من شفايفي ومسكت فيها طولنا اووووي وهيا قلعتني البنطلون والشورت وطلعنا ع السرير وانا بقولها مين الحمار الي طلقك وهيا لسه بتتكلم وانا ببوس شفايفها كنت بمص شفايفها وهيا بتبوسني وانا بفعص ف بزازها

3KVs7GR.md.jpg

بقيت ابوس فيها ونمص شفايف ولسان بعض زوبري وقف وهيا مسكتو وانا فضلت امص شفايفها

وماسك بزازها وهيا بتدعك زوبري وانالسه ببوسها من شفايفها ورجعت بشفايفي وهيا مغمضه عنيها وانتودخلت صباعي ف بوقها وهيا بتمصو وزوبري علي بطنها وهيا وقفت علي ركبتها

وانا مسكت طيزها بقولها طيزك تجنن وبضربها ع طيزها بتفرقع وانا ببعبص طيزها وانا حضنتها وايدي علي طيزها بهز فيها وبقولها كل دي طيز

وهيا قالتلي حلوين

بقولها طبعا حلوين وبهز فيها وبضربها

ببعبصها ف طيزها بصباعي الوسطاني ومن اودام بدعك كسها وهيا بتبوس شفايفي وانا بمص بزازها ووقفت وراها وزوبري مابين طيزها ومسكت بزازها افعص فيهم وببوس رقبتها ومسكت زوبري وبحكو ف كسها وهيا لوحدها نامت علي وشها وفتحتلي طيزها وانا شايف كسها وطيزها اودامي انا قلعت خالص ومسكت زوبري دخلتو ف كسها وهيا اااااااه وانا ايدي علي طيزها وبنيك فيها

3KwDJKF.md.jpg

كنت بنيك فيها وهيا نايمه ع وشها

وانا بنيك فيها احساس جميل وكسها ناااار وانا بنيكها اوووووي كنت بصراحه مبسوطه انها معايا وبتاخد حبوب كمان عشان ماتحبلش مني انا بنيكها ومرتاح معاها وهيا بتعملني كاني جوزها

وانا فضلت انيك فيها ووقفتها وانا زوبري ف كسها ومسكت بزازها من بره القميص

وبقولها اقلعي القميص

قالت عيب تشوف صدري ضحكنا وانا بنيكها

وحضنها اووووي وهيا اااااي

زوبرك بيجنن

انا طلعتو من كسها وحطيتو علي خرم طيزها وهيا قالت دخلو وفعلا دخلتو دخل بصعوبه بس دخل

هيا قالتلي ان جوزها كان بيحب ينيك طيزها زمان

بس من بعدو محدش لمسها من ورا

انا كنت بنيك في شام وكاني واخد حبايه هيجان بضرب طيزها وخرم طيزها بيقفل ويفتح علي زوبري احساس جميل اوووووي وهيا قالتلي ماتتحركش وهيا بتقفل طيزها ع زوبري وانا حاسس بان زوبري هيتقطع جوه

وبعد شويه انا رجعت انيكها اووووي وهيا اااااه اااه كمان نيك طيزي نيك بدي اتناك وانا بنيكها وبدلت علي كسها وهيا قالتلي خليني اركب عليك

انا طلعت زوبرري وهيا ف لحظه ركبت علي زوبري ودخلتو ف كسها

3KNud9s.md.jpg

وانا سابت وهيا براحه بتنزل ع زوبري للبضان وترفع نفسها تاني وانا تحت منها

وبقولها وانا شايف عيونها وهيا بتبص عليه

وانا مسكت طيزها وخليت زوبري جوووه كسها وهيا بتهز نفسها يمين وشمال وبتقولي شو عجبك هيك

بقولها عجبني اووووي وهيا بتبوس شفايفي وقالت بتعرف شئ من اسباب طلاقي جوزي ماكان بيتحمل هيك وضع دقيقتين

بقولها اجمل وضع وهيا بتقولي اذا انت اتحملت هيك وضع راح اسوي اي شئ لحتي تنزل بكسي بهيك وضع

بقولها انا مش هنزل

قالت رهان اذا خليتك تنزل بهيك وضع

بقولها موافق بس بنحسب خمس دقايق

قالت تمام بصيت ع التلفون وهيا قالت خمس دقايق راح تكب لبنك بكسي

لقيتها نزلت علي زوبري تمص في ثواني وتمص بضاني وبتحركهم وقالت هيك وضع مابسويه غير لما اكون تعبانه لقيتها ركبت ع زوبري وهيا بتقولي شوف زوبرك وين بيروح وهو بيدخل ف كسها للاخر وهيا وقفه علي رجليها وبتطلع وبتنزل براحه

3KNWpIV.md.jpg

وهيا راحت رفعت نفسها لحد راس زوبري ونزلت اوووي علي زوبري وبقت تعمل كده سريع وانا بتفرج عليها وهيا بتنزل وتطلع بس بعد 4 دقايق هيا الي نزلت علي زوبري وده كان سبب اني انفجر ف كسها وهيا بتنهج ونامت ف حضني

وانا حضنها وانا وهيا فضلنا ساكتين شويه وبصينا لبعض بضحكه وقالتلي انا عايزه اخرج معاك بقولها مدام كسبتي الرهان انا موافق وانا وهيا وقفنا ولبني بيخرج من كسها ودخلنا الحمام اخدنا دش وطلعنا هيا لبست اودامي الداخلي وبنطلون جينز وقميص وانا لبست وطلعنا ف العربيه ونزلت اتفسحنا ف اماكن كتير وكنت ببوسه وهيا تبوسني وانا وهيا بقينا نحكي لبعض عن نفسنا اكتر

وده كان سبب حبي ليها

او مش حب بس اتعلقت بيها اوي

اكتر من سنه وانا وهيا ف حضن بعض واتعرفت علي اختها سالي وهيا عرفه الي بيني وبين اختها

سالي كانت جميله وش ابيض وشعر اصفر وعيون عسلي كانت دايما شام بتكلمها وانا موجود وسلم عليها وبصراحه جمال سالي هو الي خلاني عايز اخرجهم من سوريا وده قولتلو ل شام وهيا ف حضني لما خلصنا نيك عرفتها وهيا كانت مبسوطه اوووي وعرفتها انهم هيروحو مصر وع شقتي كمان

من فرحته كلمت اختها وهيا بقميص النوم الي نيكها بيه وعرفتها واختها هيا متعوده بس مش تشوفها بقميص نوم وكمان انا معاها ف الغرفه

بس الموضوع عده وشام عرفت انها استعجلت وانا بضحك وهيا بتقولي مش عارف تقولي

وانا بقولها انتي زي القمر المره الجايه تكلميها وانتي ف حضني ماهيا عرفه كل حاجه

قالت بس ماتشوفنيش كده

بقولها مش مشكله

انتي قولتلهم شغاله ايه

قالت ف مطعم بقولها والاكل حلو ع كده وبضحك قالت هو حلو اووووي وبيشبعني وانا بقولها المهم تشبعي وببوسه وتاني يوم انا وشام بعتنا الفلوس ليهم عشان يعملو ورقهم لمصر

كانت ايام جميله وبصراحه بسطتني اوووي شام وهيا مدلعاني ف لبسها ووقت النيك وبالكلام عن زوبري

وانا وشام تقريبا هيا حبتني كانت تعملي كل حاجه اطلبها وبعد 3شهور مش عارف هناك بيتاخرو كده ليه عشان يعملو ورقهم حجزو فعلا وانا كنت مكلم صحبي ياخدهم ويكسر باب الشقه ويجيب كلون جديد للباب ويعطلهم المفتاح

وفعلا ده الي حصل وبعتلهم فلوس يشترو اكل وحاجات ليهم مش عارف بعمل ده عشان شام ولا عشان سالي الجميله

انا كنت بنيك شام بعنف وتخيل سالي تحت مني

انا كنت عايز انزل مصر وعرفت شام وهيا مكنش ينفع تنزل معايا لازم تعمل ورقها وانا عطيتها فلوس تكون معاها ع مرجع ونزلت مصر

سلمت ع بابا وماما وابني ادم

وكلمت سالي وروحت عندهم بليل

فعلا كانت جميله اوووي واتكلمت مع امها ماجده

اتعرفت عليهم اكتر واني مش متجوز وهيا قالتلي ان بنتها كمان لسه مش متجوزه

ماتعرفش اني عارف كل حاجه تقريبا

شام كنت بكلمها بليل وقعدت شهر ونص وانا بصراحه حبيت سالي وهيا حست بكده من معملتي معاها وامها كمان كانت راضيه بكده وكانها موافقه بس

مينفعش اقول اي حاجه وهيا عرفه علقتي مع اختها

كنت بخرجهم بليل افرجهم علي النيل

وانا قبل مسافر كنت حبيت ماجده مش حب حب لا انها كويسه معايا وكده مفكرتش ف جسمها هيا ملبن وعرفت شام طيزها حلوه لمين

امهم ست بيضه وجسمها عايز اسد عشان يستحمل معاها

بس وقتها انا تفكيري ف سالي

وفعلا قبل ماسافر بيوم كلمت سالي وعرفتها اني عايز اتجوزها وهيا مردتش وقولتلها انا مستعد ابعد عن اختك بس نتجوز وعرفت امها وهيا مبسوطه

وسافرت ولما وصلت عرفت ان ماجده قالت ل شام اني اتقدمت ل سالي

وهيا كانت زعلانه وانا كنت عذرها بصراحه

بس انا وجهته وقولتلها اني بحب اختك وهيا زعلت يومين بس ف الاخر قالت انا بحب اختي ومكرهش ليه الخير

وطبعا هيا قالت مش هينفع تلمسني تاني

بس علي مين لما خرجنا سوا ورقصت معاها وانا بقولها ياريتك مكنتش اختها كنت اتجوزتك كمان قالت بلاش كلام من ده انا قربت ايدي من طيزها

وبقولها اجمل فتره قضيتها معاك

ويمكن لولا لو كنت عرفتك ف وضع احسن كنت اتجوزتك انا بحبگ بس مش قادر انسي انك هيا حطت ايديها ع بوقي وقالت خلاص مش لازم تكمل

انا هيك حياتي وانا موافقه تتجوز اختي

وكمان لو بدك تمارس معي انا موافقه بس اتركني اسوي الي بدي يااااه

بقولها وانتي عايزه تعملي ايه

قالت برجع لسكن البنات تاني

انا مسكت طيزها وبقولها مستحيل اسيبك تاني

انا مش عايز حد يلمسك غيري تاني

هيا حطت راسها علي صدري

قالت وانا مابدي غير حضنك حتي لو اتجوزت اختي بس ازاي اختي بتشوفني وهيا عرفه كل شئ

انا بحسس علي شعرها وبقولها سيبي كل شئ للظروف

وانا وهيا بنبوس بعض وانا بقولها وحشتيني وهيا قالت بتعرف الشهر ونص وانا لحالي ومستنياك ترجع لحتي اشبع منك بقولها تعالي نروح قالت يلا

ركبت العربيه وهيا جنبي ووصلنا الشقه واحنا ف الاصنصير كنا بناكل شفايف بعض

وانا بفعص ف بزها وانا ناوي المره دي امتعها وخليها تنزل عسل كسها لحد ماتتعب من لحس كسها

اول مدخلنا الشقه كنا بنفعص ف بعض انا شيلتها فستانها واسع وكسها علي زوبري من فوق كلوتها وبنطلوني انا مسكت طيزها ودخلت الاوضه ونيمتها ع السرير وانا وهيا كل واحد بيقلع وبنبص لبعض بشهوه كبير شهر ونص ده كان مخلي زوبري ناااار مولعه…….

ااجزاء التاني

دخلت انا وشام وقلعنا هدومنا وهيا نامت ع ضهرها وانا طلعت عليها ونزلت فيها بوس وهيا حضنتني وانا ف حضنها وبنمص شفايف بعض انا زوبري فوق بطنها وقف اووووي

وانا بحرك زوبري علي بطنها وهيا بتحسس ع ضهري ولقيتها مسكت شعري وبتقولي انا بحبك اوووي وانا بقولها وانا كمان وهيا رجعت تبوسني وانا ببوس فيها اوووي وهيا بتخربش ضهري براحه وهيا قالت خليني اقوم بدي امصمص زوبرك انا نمت ع ضهري وهيا وقفت ولقيتها بتطلع لسانها وبتقرب من زوبري وعسل الي بينزل من شفايفها ولسانها بينزل ع زوبري وهيا بتمص شفايفها وبتخرج عسل شفايفها علي زوبري وغرفت زوبري

وقالتلي بتعرف كيف كنت بصبر حالي

وهيا مسكه زوبري ونزلت عسل من بوقها عليه وقالت وبتمص راس زوبري

وقالتلي بالحرف كل يوم بنام بفتح رجلي وبتخيلك بتنام علي وانا بدعك بكسي لحتي انزل

انا مسكت راسها ودخلت زوبري وهيا بلعتو كلو

ولقيتها بعدت ايدي وحطت ايديها ع فخادي

وبقت تبلع زوبري للاخر وتطلعو بس بسرعه

وبعد شويه بتاخد نفسها

وقالتلي كلمه جننتني

لقيتها طلعت علي زوبري وبتحكو ف كسها

وقالتلي شو بدك تنيك كسي وكس اختي

ولقيتها دخلتو ف كسها ووقعدت علي ركبتها وزوبري ف كسها ولقيتها بتنط ع زوبري

وصوت النيك بيفرقع وهيا بعد شويه قعدت وماتحركتش وقالتلي لما تتجوز سالي هتتركني انا شديتها من شعرها وحضنتها وبقولها اتجوزك عورفي قالت اي شئ بس اكون معاك

بشتغل عندك خدامه وانا برفع وسطي وزوبري داخل خارج ف كسها وانا بقولها انتي شرموطتي

قالت اااي اي شرموطتك وقحبتك وبدي اتناك منك علطول وانا بنيكها ومن هيجاني روحت قلبتها ع ضهرها وانا فوقها وزوبري كان خرج

وهيا قالتلي اي هيك بدي دخلو بكسي

انا بقولها عايزه جوه كسگ

قالت اي اي بدي ياااه كلو بكسي

انا مسكت زوبري وبحكو ف كسها

وهيا بتقولي يلا دخلو كلو وانا بقولها ليش بدك كلو وهيا لقيتها حضنتني بايديها وانا معرفتش اتحكم ف زوبري وهيا بتحرك نفسها وزوبري لمس كسها وهيا مسكت ضهري من تحت وهيا قالت يلا دخلو

انا بقولها كنت هدخلو قالت لا انت بتعذبني حرام تسوي فيني هيگ انا

رفعت وسطي وهيا قالتلي يلا دخلو

انا دخلتو ف كسها براحه ودخلتو للاخر

وهيا اجمل اااااااه طلعتها

وانا بنيكها براحه وانا داخل طالع وبمص شفايفها

وقالتلي لما تتجوز اختي راح تنام معي ولا لا

انا قولتلها هنيكك ف شقه اختك

قالت راح تنكني واختي موجوده

بقولها ايووووه وهيا قالت واختي بتتفرج علينا

بقولها تتفرج برحتها وانا مسكت ايدي بايدها الاتنين وبنيكها وهيا قالتلي

نزل بكسي انا بقولها واخده حبوب قالت اكيد

وانا بنيكها وصدري فوق صدرها

وقالت بتعرف كس اختي كتير حلو ووردي راح يعجبك بقولها عرفتي ازاي

قالت اناكنت بعملها حلوه كتير حلو

وانا بقولها عايزك يوم الدخله تمص زوبري وتدخليه ف كس اختك وعيا اااااااه ياريت وانا بنيكها ولقيت ميه بتنزل من كسها وهيا ااااااه ااااه نزلت عسلي وانا من حراره عسلها زوبري انفجر جووه كسها وهيا حضناني وبنبوس بعض

وهيا قالتلي ماينفع تتجوزني مع اختي

ابتسمت وبقولها اختك لو وفقت هتجوزك

قالت بس ماما شو بنحكيلها ضحكت وبقولها اتجوز امك كمان ضحكت وقالت بدك تنيك العايله كلها بقولها ياريت

قالت عنجد بتحكي

انا قولتلها انا بحب الستات الحلوه

قالت عيب تحكي عن ماما هيك

بقولها امك تلاقيها محرومه من النيك

قالت خلاص عيب

بقولها امك زي القمر واوعدك اني هركبها

ضربتني ع ضهري وقالت خلاص كفايه حكي

انا قولتلها لو شوفتي امك مكانك وانا بنيكها وامك مبسوطه وانتي شيفاها مبسوطه

قالت راح اتركها معك بس اهم شئ ماتتركني

بقولها مش هتركك

نمت ع ضهري وهيا نامت ع جنبها

وقالت عنجد بدك تنام مع ماما

انا بقولها ايوه

قالت انت مابتشبع

انا بقولها الحاجه الوحيده الي مش بشبع منها النيك قالت وانا ماعندي مشكله بس المهم اختي ماتعرف بينك وبين امي فقط

بقولها تمام وببوسه وبقولها يلا نخرج قالت يلا وقفنا ودخلنا للحمام اتشطفنا ولبسنا وخرجنا وانا وهيا كنا بنبوس بعض ف كل مكان

ورجعنا سهرنا شوي ورقصت واخدتها ق حضني ونمنا يوم والتاني واسبوع والتاني

كلمتني ام شام وقالت ان سالي موافقه

وقتها كنت مبسوط وكلمت سالي وهيا اتكلمت معايا عادي وبليل قلعت انا وشام ونكتها ف طيزها الليله دي ف كل مكان ف الشقه

كانت تجري مني وانا بجري وراها وحضنها من ورا

وانا امسك زوبري ودخلو ف طيزها ونيكها

شهرين بالظبط انا وشام كنا كل يوم او يومين

انيكها حجزت وانا الفتره دي كنت بعملها ورقها ونزلت معايا وانا رجعت ع البيت عندي وطبعا اخدت بابا وماما لعندهم كانها شقتهم وعرفتهم ع بعض وطبعا هما كانو موافقين اصلا مدام عرفين اني ناويت اتجوز وهيا سالي عجبت ماما

وعجبتني اكتر لما شوفت صدرها الي تحت العبايه

انا اليوم ده بليل اخدت شام ف العربيه وروحت مكان ف ارض زراعيه ونكتها ف العربيه ونزلت علي وشها وانا بنيكها كنت بقولها اختك بزازها كبيره وانا وهيا حرفيا كنا بنهيج بعض بالكلام ده

كنت بنيكها كل ماتجيب سيرت اختها او امها

خطبت سالي وهيا مكنتش عطياني اي قرصه المسها انا كنت كل يومين بروح عندهم

حماتي كانت زي القمر

وشام كانت بتخرج معايا هيا وسالي ونتفسح واي يوم بنكون سوه كانت تهيجني بكلامها عن امها

وتقولي انها من زمان مفيشراجل لمسها يبختك بيها لو زوبري دخل ف كسها هتنزل عسل كسها الي بقالو سنين جوه

هقولك حاجه سر ماما بتحب الراجل المسيطر عليها بقولها ومين قالك

ابتسمت وقالت شوفت بعيني ايام بابا

انت بس حسسها انك راجل عليها وهيا هتكون تحت امرك بس حسسها انك راجل وخايف عليها

يوم الجواز ده كان يوم تاريخي

شام هيا الي حممتني كنت انا وهيا ف شقتي الجديده وكانت بتعملي مساج ف الحمام والدشاش علينا وهيا اكتر من ساعه تعملي مساج وتغسل جسمي من كل حتي واخر كلمه قالتها قبل ماتنزل قالت مبروك ياعريس عقبال ماما

الفرح كان ف قاعه رقصنا وكلو تمام ويوم الدخله ع اجمل بنت سوريه

دخلت الشقه وهيا زي القمر وشها احمر رباني وهيا رفضت تحط اي حاجه ع وشها

انا طول الوقت بتخيل لون كسها وانا اتهبلت لما شوفت كعب رجليها الحمر دم قربت منها وهيا قالت استنا شوي

انا بقولها لا برحتك ووقفت وراها وبفك السوسته وبقولها ادخلي غيري برحتك وانا هدخل اخد دش

هيا دخلت الغرفه وانا دخلت اخدت دش ولبست شورت وفانله وبعد ربع ساعه دخلت عليها كانت لبسه قميص نوم وردي شكلها يجنن

وقالت اسفه كنت لسه هنادي عليك

انا قولتلها ولا يهمك قعدت جنبها وبقولها انتي جميله اووي وطبعا قربت منها ببوسه ع خدها وهيا ماتحركتش وانا عشان خبره بقيت ادلعها بالكلام وبوس خدها وكل حتي ف وشها وبطمنها وانا بوسه شفايفها ونيمتها وببوس شفايفها وايدي ع جسمها بتحسس عليه حلمت بزازها وقفه اوووي وده خلاني اطلع بزها وشوفت حلمه وردي اوووي وبارزه انا بصباعين بحركها وهيا بتنهد وانا نزلت امص بزها وهيا مستسلمه خالص

وانا نمت عليها وببوس شفايفها ووشها بس مش كده وخلاص زوبري الي كان علي كسها بحكو وانا لما شوفتها لسه محروجها انا قولت اجيب من الاخر انا نزلت الشورت وزوبري علي كلوتها علطول وهيا بتبصلي وتدور عينها تبص ف اي مكان تاني

بس بعد ثواني لما نزلت كلوتها زوبري من غير ماشوف كسها بس حاسس انه ناعم اوووووي وانا بحركو بايدي وهيا طلعت امممم

وانا بدخل راسو وهيا ماسكه ف الملايه اوووي وحسيت بمانع بيمنع زوبري وانا دخلتو وهيا حضنتني مره واحده وبتقولي بيوجعني انا من هيجاني قولتلها كسك سخن اوووي

وقتها حسيت اني فوقت وطلعت زوبري الغرقان بدم وشوفت كسها كان احمر اوووووي انا من حلوتو نمت عليها ودخلت زوبري تاني وهيا بتكتم صوتها وانا وقفت وقولتلها اسف وبوست راسها واخدتها للبانيو وقلعتها القميص

وبقت عريانه انا حرفيا زوبري وقف اووووي اودامها ومسحتو من الدم واانا بقيت ادعك كسها او انضفو من الدم بعد شويه طلعت وانا نشفت جسمها ولبستها طقم داخلي شفاف وهيا معترضتش او قالت حاجه لبست بدون كلام وانا لبست بوكسر بس وانا كنت عايزها تهدي شويه وناكل وبعدين اخدها انيكها تاني وكل الي خططتلو اتنفذ اكلنا وكنت بحاول اهزر معاها

بس هيا لسه مكثوفه

خلصنا واخدتها من ايديها ودخلنا الغرفه

وانا ببص ع طيزها ولقيتها لوحدها قالتلي

انا جاهزه انا قعدتها ع السرير وقعدت جنبها وببوس خدها لحد موصلت شفايفها

ولما بوستها كانت هيا بتحاول تتجاوب معايا وانا بمص ف شفايف وهيا اول ماتجاوبت معايا نمت عليها وفضلت ابوس فيها

وانا روحت وقفت ع رجلي ونزلت البوكسر وزوبري وقف وهيا نايمه وبتبص جنبها انا مسكت كلوتها ونزلتو وشوفت اجمل كس ف حياتي

انا روحت مقرب منها وهيا فتحتلي رجليها وانا زوبري بيتحرك لوحدو من النار

انا روحت مسكت بزها وهيا مغمضه عنيها

وانا شايف جسمها عريان ويجنن

3IoSTvI.md.jpg

 انا مسكت بزها وبفعص ف بزها

وقربت منها شوي وزوبري لمس كسها وهيا اتهزت وانا بحرك زوبري علي كسها وهيا بتفتح رجليها

انا مسكت زوبري ودخلت راسو

وهيا بتعض ع شفايفها

وانا طلعت زوبري وهيا مغمضه عنيها ونزلت ع كسها بالساني احركو عليه وهيا اتهزت

وانا بلحس كسها من اندماجي نسيتها خالص

هيا كانت بتطلع اهات كان خلاص الحرج انشال

والاجمل لما حسست ع شعري انا حرفيت اكلت كسها وهيا من هيجانها بقت تقولي كفايه كفايه وانا مكمل وانا لقيت عسل كسها بينزل علي شفايفها وانا حطيت ايدي علي كسها عشان وشي وهيا بتنزل ولما خلصت منظرها تحفه

هيا قالت اسفه

انا بقولها عسلك يجنن ونزلت الحس كسها تاني ولما خلصت مسحت كسها بمنديل

ووقفت وبقولها جاهزه هزت دماغها وانا مسكت زوبري دخلتو ف كسها وهيا فاتحه بوقها

3IoQV0F.md.jpg

وانا بنيك فيها براحه واجمل حاجه لماومسكت ايدي بايديها وانا بنيكها براحه وزوبري داخل طالع النص بس مش بدخلو كلو كسها سخن وضيق وده مخلي زوبري مولع وانا بنيك فيها بكل هدواء وانا دخلت زوبري كلو جواها وهيا ااااااه وانا بطلعو وبدخلو براحه وفضلت كده وهيا تحت وف دنيا تانيه مغمضه عنيها وبتعض شفايفها واجمل اهات بتخرج منها وانا بنيكها

زوبري طلعتو ومسكتو وبضرب بيه كسها

وهيا مع كل ضربه تهز وسطها ودخلتو تاني ف كسها وفضلت انيك فيها اكتر من ربع ساعه نيك وبقولها هنزل هنزل وهيا قالت نزل بره انا ببصلها ولبني انفجر ف كسها وطلعتو ونزلت شويه ع كسها وهيا بتبص للسقف

3IxBLIp.md.jpg

انا رجعت زوبري ف كسها تاني

وهيا بصالي وانا نمت جنبها

وبقولها ليه قولتي انزل بره

قالتلي بصراحه انا عارفه انك

عايز تنام معايا وخلاص

بقولها انتي هبله مين قالك كده

قالت اختي حكتلي عنك

وانت لما شوفتني طلبت تتجوزني وعرفت انك مابدك غير جسمي فقط

انا اتعصبت بس هديت نفسي

وقولتلها انتي هبله وانا مش هرد عليگ

وقبل ماخرج قولتلها انا نمت مع بنات بشعر راسك ومفكرتش تتجوز حد فيهم

وانتي تقوليلي اتجوزتني عشان جسمي

وخرجت كنت متعصب اوووي

طلعت نمت بره ف الغرفه التانيه

الصبح لقيتها بتصحيني عشان اهلي كانو جايين

بدون كلام وقفت واتشطفت ولبست ولما وصلو قعدت معاهم وحماتي وبعد ساعه خرجو دخلت اكمل نوم وهيا دخلت نامت جنبي بدون اي كلام……

الجزاء التالت

دخلت نامت جنبي بدون ماتتكلم

انا ضهري كان ليها وهيا قالت انا اسفه

انا مردتش عليها

هيا قالت حط نفسك مكاني وانا عارفه ان جوزي بينام مع اختي انا لسه مردتش

هيا راحت قالتلي انا جعانه اعملك معي شئ

انا مردتش هيا قامت وجبت اكل ع السرير واكلت معاها لما قالت يلا قوم انا اكلت وهيا قالتلي خلاص انا ماينفع اخبي شئ بقلبي

وبعدين انا الي وفقت اتجوزك ماحد غصب عليه ف شئ انا اسفه

انا قولتلها خلاص محصلش حاجه لقيتها عطتني بوسه ع خدي وقالت بسويلك شاي

انا طلععت ف الصاله

وهيا كانت لبسه ترنج بيتي

المشكله ف طيزها وصدرها الملبن انا مقدرتش استحمل كتير وزوبري وقف غصب عني اودامها

بس هيا فهمتني ولقيتها دخلت الغرفه وبعد شويه طلعت وعيا بقميص نوم زهري شفاف حلماتها واضحه وبزازها الملبن تجنن

ولقيتها قعدت جنبي وانا ببصلها وهيا قالت شو ليش عم تبصلي هيگ انا مسكت وسطها وقربتها مني وهيا ابتسمت وانا مصبرتش كتير

مسكت بزها بايدي وهيا بتعض ع شفايفه

وف ثواني كنت ببوس شفايفها

وهيا متجاوبه معايا

وانا كنت بمص شفايفها وانا زوبري وقف ف الشورت اوووي

وانا مسكت ايديها وحطيتها ع زوبري

وهيا بتحسس عليه وانا نزلت امص بزها وهيا بتدعك زوبري من الشورت انا مسكت ايديها ودخلتها عند زوبري وهيا مسكت وبتدعك في

وانا كنت خلاص طلعت زوبري

وهيا لسه مسكاه وبتدعكو وانا بقولها مصيه

هيا نزلت بدماغها ع زوبري ولسانها ع راس زوبري بيلف عليه وانا ماسك دماغها وهيا دخلتو للنص ولسانها ع زوبري

وانا بقيت ارفعها ونزلها وهيا بتمص احساس حلو اوووووي وهيا مسكت بضاني بايديها وهيا بتمص

ولقيتها بتبلع زوبري كلووو

وانا ماسك دماغها اووووي لحد ماطلعت زوبري

والاجمل لما لقيتها بتربط شعرها وبتنزل لوحدها بتمص زوبري وانا قاعد ولقيتها ف الاخر تفت ع زوبري ولقيتها وقفت وبتنزل الكلوت الوردي

وانا شايفها بتطلع عليه وقعدت عليها وزوبري تحت كسها وانا ببصلها وبقولها اتعلمتي كل ده فين

هيا بتبوس رقبتي وقالت اتعلمتو وخلاص

ولقيتها مسكت زوبري وبتقعد علي وزوبري بييدخل ف كسها وهيا فاتحه بوقها وانا مسكت جنبها ونزلتها ع زوبري وهيا ااااااه وانا ماسك وسطها احساس جميل وكسهاا ضيق وزوبري ف كسها وهيا مش قدره تنزل وتطلع وهيا قاعده عليه بالكامل

وكسها مبلول عسل انا بدات احركها يمين وشمال وزوبري بيلف ف كسها وانا بمص بزازها وبدخل عليهم هيا لسه ع زوبري بس رقبتها ع الكنبه

وااااااااااه لما بدات تنط ع زوبري براحه وهيا ااااااه ااااه وانا ماسك وسطها

وبروح امص بزها وهيا بتنط ع زوبري وصوت النيك عالي صوت زوبري وهو بيفرقع ف كسها مجنني

انا مسكت طيزها بايدي الاتنين

وبمص شفايفها

وبقولها اتعلمتي المص فين

هيا قالت من الافلام

انا بضرب طيزها وبحسس بصباعي ع خرم طيزها

وهيا حضناني وانا دخلت صباعي ف طيزها كانت ضيقه انا فرحت اوووي ان محدش لمسها وده خلاني هيجان اوووي وانا دخلت نص صباعي ف طيزها وهيا اااااه اااه شو بتسوي

انا خرجت صباعي

وروحت حضنها ونيمتها تحت مني ودخلت زوبري ف كسها ونمت عليها بجسمي كلو وببوس شفايفها

وهيا حضناني وانا بهبد ف كسها اوووي وهيا بتخربش ف ضهري وانا لقيت ميه بتنزل من كسها وانا بقولها نزلتي وهيا وشها احمر اوووي وبتهز راسها وانا ببوس شفتها وبقولها طلعي لسانك هيا طلعتو وانا بمصو وبلعب بالساني ف لسانها

وهيا قالتلي اطلب منك شئ

بقولها ايه قالت نفسي اجرب وسكتت

انا ببوس شفتها وبقولها قولي انا جوزك

ولقيتها قالت الحس انا حطيت ايدي ع شفايغها

وبقولها عيوني نزلت علي بطنها ببوسها ولحد ماشوفت كسها وردي واحمر من النيك وغرقان عسل انا بالساني حركتو ع شفايفها وكسها كلو عسل

وانا بلعت كسها كلو جوه بوقي وبالساني بحركو ع كسها وبدات امص كل حتي ف كسها هيا كانها بتتكهرب مسكه ف بزاوها وبترقص اووي وانا دخلت صباعين ف كسها وبلحس ف كسها

وبعد شويه نيمتها ع بطنها وطيزها العريضه فتحتها وشوفت خرم طيزها الوردي

انا لحستو بالساني

وهيا بتحاول تكتم اهاتها وانا بدعك كسها ودخلت صباعي تاني ف طيزها وهيا لا بلاش وانا

مكمل وخرجت صباعي وكملت بالساني وقعدت علي فخادها وبقيت اضرب طيزها الي زي الجيلي

وانا مسكت زوبري بحطو ع خرم طيزها وهيا لا لا بلاش انا دخلتو ف كسها ونمت عليها

وبقيت انيكها انا قولتلها

طيزك تجنن

هيا نردتش انا قولتلها بحب نيك الطيز اووووي

هيا قالت كلمتين ولعوني

اختي بتنيكها من ورا

انا بهمس ف ودنها ايوه

بنيكها ف طيزها وبنزل جوه وهيا بتحبني انيكها ف طيزها هيا مردتش وانا كملت وبقولها انتي طيزك حلوه اووووي ماتحرمنيش منها

اختك بتعملي كل حاجه

هيا قالت مينفعش ده غلط

قولتلها برحتك هبقي انيك طيز اختك

هيا مردتش بس بعد شويه من اجمل اهات طلعت منها وهيا تحتي وانا لبني بينزل جوه كسها

لاخر نقطه وانا لسه فوقها وببوس رقبتها

وقعدت وهيا قعدت جنبي وبتعدل القميص وانا بضحك بتقولي بتضحك ع ايه انا بقولها خدي نفسك عشان انا لسه ماشبعتش منك

قالت بتحكي جد

بقولها طبعا انا وقفتها ودخلت الحمام وهيا قالت ان كده خلاص مدام بنتشطف بس اتفاجات وانا برفع رجليها ع ايدي وزوبري بيدخل ف كسها

وبنيكها وهيا حضناني وبتصرخ من سرعه النيك ولما هديت شويه قالتلي براحه كسي وجعني

انا بقولها اختك لما كان كسها يوجعها كنت بنيك طيزها هيا قالت راح توجعني انا

بقولها هيعجبك اوووي

وطلعت زوبري ولفيت وشها للحيطه

وانا زوبري مابين طيزها

وهيا قالت بلاش انا دخلتو ف كسها وبنيكها اوووي وهيا ااااااه ااااااه هيا اتزحلقت ووقعت وبتضحك وانا نمت عليها زي ماهيا وهيا فتحت رجليها وانا رفعتهم ع كتفي ودخلتو ف كسها ومن كتر النيك هيا نزلت رجليها وانا نمت عليها وهيا قالت ف ودني

اااه اووووي اووووي تعرف طيزي بتاكلني اوووي

انا بقولها عايزه لبني جوووه

هيا قالت خايفه تعورني

بقولها مش هتتعوري

اختك بنيك طيزها علطول وهيا مبسوطه

قالت بتدخلو كلو بقولها كلو

قولت ارمي كلمه كده

قولتلها لو مش عايزاه انيك طيزك

هنيك كسك ونيك طيز اختك

هيا مردتش وانا بقولها اختك بتحبك اوووي

رغم انها محدش بيلمسها بس انا الي نمت معاها وكنت كل يوم مع بعض لما عرفت اني عايز اتجوزك وفقت حتي لو هتبعد عني

كنت بكلمها وبنيكها وهيا بتسمع وبس

وانا لما لقيتها حضناني اووي

وانا بنيكها اووووي وزوبري انفجر ف كسها وهيا اااااااه ااااااه وانا ببوس شفتها

وهيا قالتلي اطلب منك طلب

بقولها ايه قالت اختي بدي ياك تنام معاها باي وقت بس هي ماتحتاج شئ

بقولها زي ايه

قالت يعني ماتحس اني اخدتك منها

انا بعرف انها بتحبك

بقولها ازاي قالت انا عرفه اختي

خلصنا وكملنا الدش وااكلنا تاني والكلام الجد

بداء لما قولتلها اختك كانت ف حضني قبل الفرح بيوم هيا قالت عرفه

وعرفه انك نزلتنا مصر عشانها

بقولها اكلمك بصراحه قالت اي يبقي احسن

خلاص احنا اتجوزنا وهلا صار ابنك ببطني

بقولها ياريت عطتني بوسه وقالت احكي

بقولها اختك اتعرفت عليها وانا عارف انها مش محترمه سالي مردتش

وانا قولتلها زي اي واحده بجيبها وبنام معاها

اختك عجبتني ف الجنس اووي

وطيزها مفتوحه وهيا بتعرف تمتع الي معاها

خليتها تقعد معايا واكدب عليك لو ماقولتش ماحبتهاش بس انا عارف انها مردتش اكمل

وقولتلها بس لما شوفتك وعرفت انك لسه عزبه قولت اجيبك هتا واتجوزك

يبقي اتجوزت زي ماكنت عايز بنت حلوه ومن سوريا وكمان اختك تكون قريبه مني

وبصراحه حبيتك وحبيتك اكتر لما اتجوزنا

قالت ليه بقولها بحب البنت النضيفه الي بتهتم بنضفتها هيا ابتسمت وقالت

وقالت انا هلا مراتك وانا مابدي غير اختي وامي معي سوي شو مابدك باختي

المهم نكون سوا

انا بقولها سوا فين

قالت يعني مع بعض ماحد يبعد عن التاني

ضحكت وبقولها ااه انا بحسب سوا ع سرير واحد

هيا قالت خلاص نمنا جنب بعض

وبحسس ع بطنها ونمنا

صحيت ع بليل اخدتها وخرجنا بالعربيه امها لما عرفت زعلت وقالت مينفعش تخرجو وانتو لسه متجوزين

اوصفلكم حماتي

حتت ملبن متحرك صدر ملبن وطيز تجنن كرش خفيف وده الي بيجنني لما اشوفها

بحس اني عايز اهجم عليها

واخدها تحت مني وانا بنيكها ف كسها وجسمها بيتهز تحتي احساس جميل

حماتي رجعت عليها وشام كانت فرحانه باختها وقعدنا وكنت جايب حلويات

انا بقول ل شام عايزك ف نوضوع اودام سالي اخدتها ودخلت البلكونه اول حاجه بايدي حسست ع طيزها وهيا بتبعدها انا بعنف روحت حضنها من ورا الستاره كانت مقفوله

وانا بقولها وحشتيني وهيا بتحاول تبعد انا بعدت وبقولها خلاص وطلعت فيزا وعطيتها ليها

وبقولها انا هاخد سالي ونقعد اسبوعين ف شرم

لو حبين تاجو معانا وتقعدو لوحدكم ماشي

لو هتقعدو هنا خلي دي معاك

قالت لا هنقعد خليكو برحتكم

طلعت وقعدت شويه

وانا اخدت سالي ومشينا وركبت العربيه

وهيا قالت كنت عايز منها ايه

ضحكت ويقولها كنت بقولها اني رايح اخد سالي ف شرم اسبوعين لو عايزين ياجو معانا ويقعدو ف شاليه لوحدهم لو مش حابين عطيتها فيزا عشان تعرف تصرف برحتها

قالت طب ماقولتليش ليه اكلم ماما

لقيتها بتقولي دقيقه نزلت وطلعت عندهم 5 دقايق وكانت نزله ومبسوطه وبتعطيني الفيزا

بقولها وفقو قالت مكنوش عايزين

بس انا خلتهم يوفقو

انا ضحكت وقولتلها مش هستحمل اشوف اختك اودامي بلبس الميه قالت مش هتقلع

ضحكت وقولتلها برحتك

طلعنا وهيا ساكته وبقولها تحب نتعشا بره قالت لا عندنا اكل

روحنا وقعدنا شويه وبليل لما كنت عايز انيكها هيا قالت كفايه وانا اصلا كنت تعبان بس زوبري مش بيقول لا

نمنا وتاني يوم الصبح مقدرتش علي الجمال ده

كلو صحيت لقيتها جنبي بقميص نوم طيزها مكشوفه وبيضه والكلوت مابين طيزها انا دعكت زوبري وهو ع الناشف وبعدت الكلوت ودخلت زوبري براحه ف كسها وانا عند طيزها وقف ع ركبتي وماسك طيزها وزوبري جوه ثواني بالظبط كانت صحت وانا بنيكها وهيا ااااااه اااااه وانا مكمل وبعد شويه نزلت ف كسها

هيا قالت تعبتني ضحكنا وبقولها عقبال طيزك وبضربها عليها قالت طيزي لا

قولتلها ليه نمت عليها وزوبري ع طيزها

بقولها طيزك حلوه اوووي وبحك زوبري

وهيا قالتلي اتفقنا طيزي لا

انا قولتلها عايز اخرج زوبري من كسك ادخلو ف طيزك ونزل ف طيزك

كنت بكلمها وحك زوبري

بس ف الاخر زي ماهيا

بس انا طول اليوم احسس ع طيزها احضنها احسس ع خرم طيزها مكنتش بتتكلم حتي لو دخلت صباعي وده كان بيجننها لما بفنسها ولحس طيزها ودخل صباعي فطيزها وحركو

ف اليوم ده بليل فشختها نيك ف كسها اكتر من ربع ساعه نيك عنيف الكس وكسها نزل مرتين وخرم طيزها كنت ببعبصو وانا اصلا بجهزو لزوبري الي هيدخل في وانا عارف انها هتستلم لزوبري ف اي وقت ماهو لما دخل صباعين ف طيزها ولحسو وتف في وطيزها بتستحمل يعني خلاص ناقص بس ادخل راس زوبري الي هتخليها تحس بالمتعه

كنت خلاص مجهز الشنط عشان نسافر وكنت ناوي اني لازم انيك شام اودام مراتي سالي

ومستني اي فرصه بس توقعني مع حماتي

وقتها هكون مبسوط اوووووي ان زوبري هينيك اجمل ست واحلي ست شافتها عنيه

….

الجزاء الرابع

خلاص كنت اتفقنا اننا هنمشي يوم التلات وحجزت شاليه تاني يدوب بينو وبين بتاعي 100 متر او اكتر

اليوم ده سالي وانا بنيكها كانت حسا بيه اني مبسوط كانت نايمه ع بطنها وانا فوقها وبنيكها بمتعه وهيا تحتي اهات ضعيفه وانا لما وقفت نيك هيا الي بدات تحرك جسمها من تحتي عشان زوبري يتحرك جووه

وانا كنت لما بشوفها هيجانه كنت بقصد ماتحركش هيا الي تتحرك ع زوبري

وانا بنيكها كنت هلاص هنزل نزلت ف كسها وطلعت زوبري ونزلت ع خرم طيزها الباقي من لبني

ونمت عليها وهيا قالتلي اليوم حسيتك مبسوط

بقولها ازاي نمت جنبها وهيا حطت ايديها ع بطني

وقالت مبسوط ان اختي راح تاجي معنا

انا بقولها طبعا لقيتها بتقولي انا موافقه تنام مع اختي بس ماتحكيلها اني بعرف شئ

انا قولتلها اختك كانت مستعده تعمل اي حاجه عشان تخرجكم من سوريا

قالت اي بعرف عشان هيك انا مش لازم اكون انانيه معها شديتها لحضني وببوس شفايفها وبمص لسانها وهيا ضحكت وقالت بتعمل ايه

انا مسكت طيزها وبحسس عليها وببوس شفايفها وبمص لسانها وبحسس ع خرم طيزها وبدهل صباعي براحه وهيا متجاوبه ف البوسه

وايديها علي ايدي بتبعدها وانا ببعبصها وهيا بعدت شفايفها وقالت خلص حكيتلك مابدي اتناك بطيزي

انا بقولها انا مش هنيكك ف طيزك

انا بحسس بس وبضحك هيا بعدت ايدي ولقيتها قامت قعدت عليه ومسكت زوبري الي وقف نص وقفه ودخلتووف كسها وهيا بتضحك وبتقول انا راح افرجيك وهيا فضلت تنط ع زوبري وانا لقيتها بحركه جننتني طلعت زوبري من كسها ووقفت علي رجليها وتانيه ركبتها ومسكت زوبري وبتحطو علي كسها وبتحركو وهيا قالتلي

هيا طيزي حلوه كده ولقيت زوبري رايح علي خرم طيزها وهيا بتبصلي وبتحركو ع خرم طيزها وهيا بتحكو في اووووي وبتقولي يلا نزل لبنك بطيزي ولقيتها نص الراس بتدخل ف طيزها انا حسيت احساس غريبه وقتها انا بقولها هنزل

هيا دخلت زوبري ف كسها ف لحظه وهيا نامت فوقي وبتضحك وانا حضنها وبضحك وزوبري بينزل لبن السخن ف كسها

وهيا قالتلي عرفت كيف بخليك تنزل بدري

قامت من عليها وكسها بينزل لبن ع الفرشه وبتقولي انت بدك تتجوز اتنين مشان تتعب اخدتها ف حضني وببوسها وبقولها انتي عندي بالاتنين وهيا بصراحه كانت جميله وحلوه وجسم حلو وتمتعك ع السرير واكلها حلو بليل خرجنا كلنا ع البحر واتعشينا وروحنا ل ابويا قعدنا هناك ورجعتهم للبيت ورجعت لشقتي لحد يوم التلات كانت كل حاجه جاهزه والساعه 4 طلعنا بالعربيه انا طلعت اجيب الشنط الي معاهم ويجمال شام وهيا زي القمر

ومسكتها ف الاسنسير 10 ثواني ف بوسه هيا كانت بتفغص ف زوبري بايديها وقبل مايفتح عدلت هدومي وطلعنا وركبنا ومشينا انا مبسوط اوووي انا عارف ان شام جسمها مولع وده واضح لما كانت هيجانه وانا ببوسها فضلت تفعص ف زوبري عشان يقوم وصلت بليل

واخدتهم عندي اول موصلنا قعدنا وكلو تمام وانا ومراتي بنغير وهيا قالتلي وحشتك بقولها مين ضحكت وقالت عملت فيها ايه فوق بقولها ولا حاجه ضحكت وقالت بتاعك كان وقف

قولتلها ع الي حصل ف الاسنسير

هيا قالتلي شو رايك تاخد اختي بالسياره والشنط وتروحو الشاليه بتاعهم شوف ناقصهم ايه وتعالي تاني

انا ببتسم وبقولها وامك قالت خليها هون تاخد دش وتتروق علي ماتخلص انا بوستها وخلصنا وطلعنا بره وقعدت وسالي طلعت قعدت وقالت شام علي هياخدك بسياره وبتروحي الشاليه تحطي الشنط وتظبطي كل شئ وبعدين تعالو مشان نتعشا مع بعض قالتلها حاضر وامها ماتكلمتش انا طلعت وهيا ركبت جنبي

سالتني انت قولتلها حاجه

قولتلها لا بقولها امك واختك هينامو هنا

قالت خود شام ووديها الشاليه تحط هدومهم ولو في اي حاجه نقطه تشوفها وبعدين تعالو نتعشا وبعد مانقعد يمشو

طلعت بالعربيه وانا ماشي براحه ومسكت ايديها علي زوبري وهيا بتحسس عليه وانا بقولها وحشتيني اوووي هيا بصت شمال ويمين

ولقيتها طلعت زوبري وبتدعكو وانا بقولها احنا وصلنا لقيتها دخلت زوبري ونزلت وانا نزلت ودخلنا الشنطتين اول مدخلت وهيا ورايا قفلت الباب بالمفتاح وحضنتها من ورا وهيا لابسه بنطلون جينز وتشيرت كنت بفعص بزازها وزوبري ناااار هيا لفت وشها وقالتلي وحشتني اوووي وانا وهيا روحنا ف بوسه تجنن من حلوتها نمنا علي بعض علي السجاد وهيا قالت تعالي ندخل جووه

انا نمت علي ضهري وهيا قامت وقفت وزوبري وقف اوووي وهيا عملت حركه دوبت زوبري لقيتها بتطلع لسانها وبتخرج من شفايف عسل وبينقط علي الارض وبتمص شفايفها وقالتلي تعالي ريحني جوووه هيا دخلت وانا دخلت وراها

وهيا بتنزل البنطلون الضيق

انا شايف تحت شورت لنص فخادها انا بنزل الشورت ده وكلوت مغطي جزاء من طيزها انا حطيت زوبري علي طيزها وبهز طيزها

وحرفيا انا كنت مشتاق لطيزها اووووي وانا مقدرتش اشوف جمال خرم طيزها ومدخلوش انا بعدت كلوتها ودخلت زوبري ف طيزها اووووي وهيا نامت ع بطنها وانا قعدت ع طيزها وبقثت انيكها ومبسوط تلفوني رن طلعت زوبريكانت مراتي رجعت انيك طيز شام ورميت التلفون جنبي

ونمت غلي شام وبنيكها مراتي رنت تاني انا كتمت صوت شام بايدي وفتحت وبقول الو

لقيت سالي بتقولي تعالي بسرعه ماما وقعت

انا قومت وشام لبست ومشينا بسرعه ولما وصلنا

كان مفيش حاجه صعبه

عرفنا انها اتزحلقت وهيا دخله الحمام بس بسيطه يعني اطمنا وقعدنا وبعد شويه سالي قالت خلاص ياماما ادخلي الحمام وانتي روحي ياشام شوفي هدومك هتعملي فيها ايه وشام خرجت وهيا كانت عرفت الشاليه وانا ببص ل سالي وانا اخدتها للغرفه وكنت همسك فيها

بس مسكت نفسي ولقيتها بتضحك

وقالتلي كنتو وصلتو لفين

انا طلعت زوبري وبقولها كان ف طيزها

ضحكت وقربت مني ومسكتو وقالت طب روح كمل

بقولها خلاص هتقولي ل امك ايه

قالت هيا ماتعرفش فين الشاليه انت خد راحتك مع شام ولو خرجت بقولها هو نزل يشوف اي شى وجاي وانا بوستها وانا طلعت وصلت الشاليه فتحت بالنسخه الي معايا ودخلت براحه وانا شايف الباب مفتوح بقرب وسمعت صوت اهااات انا قلعت هدومي كلها وبقيت عريان ودخلت وشوفتها نايمه علي بطنها وتحت كسها مخده وهيا بتدعك ف كسها اووووي بايديها وحرفيا كسها بيسيل منه عسل وانا شايف خرم طيزها يجنن والاجمل لما لقيتها رفعت طيزها ووشها ف السرير وبتدخل صباعين ف كسها انا بدعك زوبري من هيجانها مش حسا بيه انا قربت منها وبايدي مسكت طيزها هيا اتجعزت لما شافتني ابتمست ولقيتها بتفتح كسها وبتقولي دخل زوبرك جووووه انا بقولها لما اشبع منك

قالت بالاول كتير ممحونه ريح كسي انا مسكت زوبري وبحكو ف كسها وهيا دخلو دخلو

انا بعفويه دخلتوو اوووي ف كسها

هيا اااااااااااه وانا مسكت طيزها ونازل فيها رزع وهيا من جمال كسها حرفيا كسها انفجر من العسل انا خرجت زوبري وهيا بترتعش وانا مسكت كلوتها من الارض وبمسح كسها ومسحت زوبري ودخلت زوبري تاني وخرجتو

وحطيت الكلوت عليه وهيا وقفت وقعدت علي السرير ورجليها ع الارض وانا وقفت اودامها وانا بقولها لبسه تشيرت ليه خليني اشوف بزازك

لقيتها مسكت زوبري وقالتلي لا خليني هيك انا بدي تركز من كسي كتير مشتاق لزوبرك

انا مسكت بزها وبقولها عايز انيك بزازك ومصها

3RQB0AP.md.jpg

هيا بتدعك زوبري قالتلي باي وقت بس خليني نخلص مشان مانتاخر

لقيتها وقفت قصادي وهيا مسكه زوبري وبتدعكو وانا بحسس علي طيزها

وبقولها وحشتيني وانا وهيا بنبوس بعض او بالاصح بناكل شفايف بعض انا مسكت شعرها ونزلتها علي ركبتها اودام زوبري وهيا رفعتو بايديها وبضاني المليانين لبن بتلعب بيهم بالسانها وبلعت بيضه وبتخرجها وتبلع التانيه ومسكت زوبري تمص في حلو اووووي وتطلع لسانها ع الراس وانا وقف وبتفرج عليها وبعد ماخلصت مص انا نيمتها ع السرير وفتحت رجليها ونمت عليها وزوبري فوق كسها من حركتي زوبري دخل ف كسها وانا بضحك وبقولها مستعجل اوووووي هيا بتحسس علي ضهري وانا ببوس كل حتي ف وشها حتي نزلت علي صدرها ورفعت التشيرت ومصيتهم ونزلت تحت ع السره بالساني لحد كسها فتحت ونزلت الحس في زي المحروم كنت بدخل لساني جووووه وحركو جووووه وهيا بتتحرك زي التعابين انا لما لقيتها هيجانه اووووي انا طلعت عليها ودخلت زوبري ف كسها وهيا مصدقت حضنتني بايديها ورجليها وانا بنيك فيها وفضلنا علي كده شويه لما اتهد حيلنا

نمت علي ضهري وهيا قالتلي هركب علي زوبرك

انا هزيت راسي وهيا علطول ركبت ع زوبري

ومسكتو وبتدخلو جوووه ف كسها وقعدت عليه وبتقولي زوبرك بيوصل لرحمي

لقيتها بتنزل وبتطلع براحه

3RQG6HN.md.jpg

وقالتلي كلمه شعللت النار ف قلبي

قالتلي وهيا شفايفها عند شفايفي

كنت عايزه اقولك علي حاجه بس خايفه منك

عشان كده حبيت اقولك وانا نايمه معاك

بقولها قولي قالتلي انا نفسي اخلف منك

انا بقولها ياريت بس ازاي

لقيتها بتبوسني وقالت نزل ف كسي وخليني احبل واتجوز اي حد واطلق منو تاني انا مسكت وسطها اووووي ونزلت فيها نيك بزوبري اكتر من دقيقتين وهيا اااااااااه ااااااااااه

وبقولها محدش هيلمسك غيري ياكسمك

لقيتها بتقولي انا بحبك وعايزه اخلف منك بس مينفعش نخلف بدون ماتجوز

انا نيمتها ع ضهرها ونمت عليها وفضلت انيكها وهيا بتقولي نيك طيزي انا ووقفت وهيا فنست وبتفتح خرم طيزها بايديها وقالت بيوجعني اوووووي

انا دخلت زوبري ف طيزها

3RQSu8F.md.jpg

انا حاسس بخرم طيزها بيقفل ويفتح علي زوبري وانا مش بتحرك وهيا بتقولي استني استني

وانا مستمتع اوووي بالحركه دي كان زوبري هيتخلع من مكانو وهيا الي بتروح وتاجي وانا بنيكها وفضلت انيك ف طيزها اكتر من 5 دقايق

وانا كنت خلاص ونزلت ف طيزها ومسكت تلفوني صوره فيديو وزوبري بيخرج من طيزها وبدخلو تاني مع الااااه ورجعت انيكها اووووووي لحد مازوبري هاج تاني وانا اصلا كنت هيجان عليها وحشتني ووحشني طيزها فضلت انيك فيها ولبني الي نزلتو بيخرج وانا بصور وهيا ماتعرفش لحد منزلت تاني جوووه وطلعت زوبري ولبن كتير نزلت قفلت الفيديو براحه

ونمت عليها بوس واحضان وبعد شويه اتشطفنا وغسلت طيزها ورجعت انا وهيا رجعت بعدي كانت الساعه 9 بليل اتعشينا واتفقنا بكره ننزل البحر وناخد لفه ورجعت شام وحماتي

ودخلت مع سالي لما سالتني وريتها للفيديو وهيا بتتفرج وانا حضنها من ورا وبقولها شايفه النيك خلو ازاي من ورا انا دخلت ايدي علي طيزها وبحسس علي خرمها وكالعاده بدخل صباع جوووه

وهيا مركزه وهيجانه ونزلت علي ايدي وانا خليتها ف حضني وهيا منزله لحد مانمت

تاني يوم الضهر صحيت

واجمل صباح لما تكون متجوز واحده ملبن وتشوفها بقميص النوم قاعده تقعد حنبها تبوس وتحسس وتمص بزازها وهيا مستسلمه خالص والاجمل لما تقولك نفطر وبعدين بنسوي متل مابدك

بس انا مصبرتش قلعتها الكلوت وطلعت زوبري وقعدت عليها وهيا بتنط عليه

اكتر من 10 دقايق بنفس الوضع لحد منزلت فكسها

الساعه 2 حماتي وصلت مع شام اتغدينا سوا وقعدنا والساعه 5 روحنا البحر كان فاضي

هو كل مكان بيكون في عائلات

كل 100 متر او 50 بيكون في عايله

لو انت حابب تروح تحت شامسيه وكافيه موجود بس هما قالو لا نقعد مع نفسنا احلي

واجمل حاجه حصلت لما حماتي نزلت مع بناتها وخارجه جسمها يجنن طيزها لورا كانها بتقولك تعال نيك حتي لما رجعت تاني

طلعت شام وقعظت جنبي بمتر

وقالت عينك ماراح تنزل ع ماما

ولقيتها بتقولي امس كانت بالحمام وعم تلعب بحالها انا بقولها عرفتي ازاي قالت كنت صاحيه لقيتها مو موجوده جنبي خرجت سمعت صوت بالحمام وصوت اهات خارجه عرفت انها كانت بتنزل عسل كسها

انا بقولها زوبري وقف هيا ضحكت

وقالت فرصتك هنا لا تضيعها مافي مكان احلي من هيك انا بسوي الي علي وبقربها منك

انت عليك الباقي خودها باي مكان فرجها ع اي شئ بس انت لو ماسويت شئ معها هون ماراح تعرف تعمل شئ بالشقه

انا بقولها تعالي مصي زوبري هيا ضحكت وقالت ياريت بس ماينفع ولقيتها بتقطع البنطلون بتاعها من تحت كسها براحه وانا ببصلها وهيا بتبعد كلوتها وشوفت شفايف كسها وهيا بتبص علي امها واختها وانا ببص علي جمال كسها

قالتلي شكلهم بيخرجو

انا عدلت وشي وهيا حطت قميص علي فخادها

عشان مفيش حاجه تظهر طلعو وحماتي جسمها مولع ناااار ملبن بيتهز اودامك وانا بتفرج عليها وهيا جايه بزازها بتتهز وانا بقول بصوت واطي بزازها تجنن هيا ضحكت

وقعدو جنبنا ومراتي كانت مبسوطه اوووي

انا كنت مبسوط بيهم بصراحه واحساس انك متجوز حاجه جميله اووي

وكمان حبيبتك تبقي اخت مراتك

رجعنا كل واحد علي الشاليه وانا دخلت قعدت وسالي جنبي وانا بقولها اختك انهارده خلت زوبري يوقف بتقولي حصل ايه

انا قربت منها وفتحت رجليها وقطعت بنطلوني من كسها وبعدت كلوتها وكسها اودامي

وقولتلها اختك عملت كده بالظبط

قالتلي اليوم بقولها ايوه قبل ماتخرجو

قالتلي ليش مانمت معاها ع البحر ضحكت وبقولها ياريت قالت حبيبي فرجيني الفيديو تاني بتاع اختي انا طلعت تلفوني وهيا قعدت جنبي

وشغلتو وهيا بتتفرج وهيا بتحسس علي كسها وانا شايف سالي مبسوط بذات لما لبني بينزل ف طيز اختها وانا برجع انيكها تاني

وهيا طبعا لما هاجت وانا بتفرج عليها زوبري وقف

وانا قعدتها ع زوبري وقطعت البنطلون وركبت ع زوبري وفضلت تنط عليه وشيلتها ودخلت جوه لحد منزلت ف كسها ونمنا من التعب يوم ورا يوم وانا بنيك ف شام وسالي وحماتي القشطه بتولعني اكتر بس اخيرا عرفت هعمل ايه بمساعده شام

مكنتش عارف انا مدخلتش ف دماغي ازاي لما اتعشينا سمك والدنيا حلوه رجعنا انا ومراتي وشام وحماتي بعد نص ساعه

شام قالت تعال يلا العروسه جاهزه

انا عرفت مراتي اني نص ساعه وراجع وعرفتها اني هقابل واحد صحبي

قالتلي انها هتنام روحت الشاليه ودخلت وانا مش شايف حد دخلت ع الاوضه علطول واجمل منظر شوفته ف حياتي حماتي نايمه ولبسه قميص نوم اسود وبدون كلوت وستيان وكسها واضح اوووي وشعر خفيف خالص هيا قالتلي اخدت الشاي وفي الحبايه قالتلي انها دخله تنام

انا بقولها اخيرا قالتلي مع اني مكنتش عايزه كده يكون بدون علمها بس عشان خطرك بس ماراح تتكرر تاني ولقيتها بتقولي انا هخرج وانت خد راحتك معاها نزل وين مابدك وانا بنضف وراك

انا داخل الغرفه ومش مصدق ان انا هنيك حماتي

انا قلعت كل هدومي وحرفيا رجليها بيضه وكعب احمر انا اول مره اعمل كده انا بقيت ابوس رجليها من حلوتها فضلت ابوس لحد ركبتها ومسكت رجليها بايدي وحطيت زوبري مابينهم احساس حلو اووووي انا وقفت بسرعه ومسكت تلفوني وشغلت فيديو وحطيتو قريب مني ع التسريحه

ورجعت علي فخادها القشطه بحسس عليهم وشوفت اجمل كس مشعر بسيط وكسها وردي

انا انهبلت من المنظر انا مقدرتش حسيت نفسي بتشد لكسها انا مسكت فخادها اوووي

وبالساني وشفايفي مقطع شفايف كسها وبشد الشفايف بالساني ودخلت صباعين ف كسها وبلحس وبنيك بصوابعي وشوفت خرم طيزها البيض انا حسيت انه واسع وفعلا طلع واسع

وده لما دخلت صباعين بسهوله جوووه

وانا طلعت وحطيت زوبري علي وشها وبضرب وشها وبحطو علي شفايفها رايح جاي

وقعدت علي صدرها وحطيت زوبري مابين بزازها لما خرجتهم وفضلت انيكها وحلمت بزازها الزهري قد نص عقله الصباع انا بحرك زوبري عليها

انا نزلت امص بزازها الاتنين وعض فيهم

ولقيت شام دخلت وقالت انت بتعمل ايه انا بقولها تعالي مصي انا نمت ع ضهري ودماغي عند كس امها وبلحس كسها وخرم طيزها ودخلت لساني ف طيزها وببعبصها ف طيزها وشام بتمص زوبري وقالت يلا ولقيتها قعدت غ السرير وانا نسيت ان التلفون بيصور لقيت شام راحت عند كس امها بتلحسو بطريقه تجنن وانا لقيتها بتدعك زوبري وانا وقف ولقيتها بتدخل زوبري ف كسها

وانا دخلت زوبري ااااااااه سخن اووووي

كسها ناااااار وحاسس بمتعه تجنن انا فضلت انيكها ولقيت شام بتمص صدر امها وانا ساكت

وانا فتحت رجل امها وبنيكها اوووووي وبزازها تتهز زي الجيلي وشام بتمصهم

وانا من غير ما شام تشوفني طلعت زوبري من كسها وبراحه بدخلو ف طيزها امها

كان واسع زوبري دخل مرتاح

وانا هتجنن وفضلت انيك اووووي واحساس وحش اني مقدرتش اطول معاها لما نزلت ف طيزها

انا مهنش عليه الجمال ده ماتمتعش بيه طلعت زوبري من طيزها لكسها

ورجعت انيك فيها تاني وانا حاسس ان مفيش متعه اووي بس مبسوط ان زوبري لسه وقف وحرافيا بنيك بعنف لدرجه ان شام قالتلي ماما كسها بقي احمر اووووي ولقيتها طلعت وانا نمت عليها وحرفيا اول مالمست صدرها وزوبري ف كسها زوبري انفجر وشام دخلت وشافتني قالت خلصت بقولها ايوه قالت يلا قوم ننضف انا نمت ع ضهري وشام شافت لبني بينزل من طيزها وكسها

قالت وين نزلت بقولها مره هنا ومره هنا

قالت راح تفضحنا ولقيتها معاها فوطه بميه وبتمسح كسها بميه بردها ونضفت طيزها وكسها وانا براحه اخدت تلفوني وكس حماتي احمر اووي من كتر النيك انا حرفيا زوبري وقف تاني ع المنظر بس انا انا شايف شام بتضف كسها امها وطيزها من لبني وبتلحس كسها وانا نمت عليها وزوبري ع طيزها وبقولها كس امك جميل

وهيا قالت شوف انت عملت في ايه

بقولها انتي السبب

قالت لازم كل شئ يرجع متل مكان لحتي ماتحس بشئ لما تصحه

بقولها مش هتعرف حاجه

وشغلت المكيف علي البطئ عشان يبرد الغرفه وانا طلعت قعدت مع شام بره وهيا رقصتلي

وزوبري وقف وهيا قالت دوري واخدتها ع الكنبه ونزلت نيك فيها

لحد منزلت ف طيزها ورجعت الشاليه وانا عايز الخطوه الجايه انا مع حماتي بس وهيا تكون صاحيه وبمزاجها كمان بس مش عارف ازاي

لجزاء الخامس

انا كنت مبسوط اووووي

مكنتش مصدق الي حصل ده

انا صاحي وبفتكر الي حصل

ازاي نمت علي حماتي الملبن وزوبري ف كسها

ولبني الي نزلتوو ف طيزها ااااااااااه علي طيزها

لما دخلتو جوووووه ناااااار مولعه

انا بتخيل الي حصلي وانا زوبري هاج تاني

مش مصدق الي حصل لحد دلوقتي

نمت جنب سالي صحيت علي ايد سالي بتصحيني عشان اتاخرت ف النوم الساعه 2

انا نمت كل ده ابتسمت اول ماتفتكرت حماتي

والاجمل لما طلعت لقيتها قاعده بره معاهم وبيعملو اكل انا ببص عليها وعلي جسمها

وكنت عايز اخدها من ايديها ودخل الاوضه ونيك فيها طول عمري

او انيكها اودام عيالها انا مش فارق معايا

المهم اتمتع بيها وشوفتها ف حضني

تعرفو الي فوقني ايه من جمالها

لما زوبري وقف كان بيتحرك وكانو عايز يدوق طعم كسها تاني

وانا دخلت اوضتي وطلعت زوبري وهو وقف اووووي وبعد شويه دخلت سالي وانا بسالها عن امها واختها قالت بره

انا مكنتش قادر لو ماهديتش هطلع انيكها بره

انا حضنتها وبقولها انا تعبان وهيا بتقولي ماما بره

انا مسكت طيزها وبفعص فيها من العبايه وبقولها بقولك تعبان هيا حست بزوبري ولقيتها بتقولي استني لما يمشو

انا حضنتها من ورا وزوبري علي طيزها

سالي فيها ملامح من امها شويه

وانا مسكت بزازها وحرفيا كنت هيجان وانا بحركها ع زوبري ونيمتها علي السرير وهيا بتكلم بصوت واطي وانا رفعت عبايتها ونزلت بنطلونها وكلوتها نزلتو وشوفت خرم طيزها ابيض ع احمر وكسخا الوردي انا فتحت طيزها اووووووي وزوبري قربت وبحكو ف طيزها وكسها وانا بحرك في وزوبري علي كسها وطيزها انا نزلت علي كسها كنت باكلو مش بلحسو وطيزها كنت بحرك صباعي عليها وطلعت الحسها ولعب بالساني فيها

وانا مسكت زوبري وبحكو ف كسها ودخلت الراس وهيا مش بتتكلم وانا دخلتو مره واحده وهيا ااااااممممممم كانت كاتمه صوتها انا بنيكها وهيجان وكنت عايزه تسمع امها واختها وروحت مسكت ايديها الي كانت كاتمه صوتها بيها

مسكتهم بايدي الاتنين وبشدها وانا زوبري فشخها

هيا نايمه ع بطنها ورجليها ع الارض وانا وراها وماسك ايديها بشدها علي

وظوبري ف كسها وراسمعا مرفوعه مع كتفها وهيا كانت يتسمع اااااااهات تجنن انا فضلت انيك فيها حرفيا طيزها احمرت اووووي من كتر النيك والسرعه وكسها بقي احمرررررر

انا من جمال كسها نزلت كنت هاكلو بسناني انا من هيجاني ومحنتي عليها روحت قلبها علي ضهرها ونمت عليها وزوبري دخلتو ف كسها وبنيكهاواوووووي وهيا حضناني مش عايزاني اقوم من عليها وانا فضلت انيكها فيها اووووووي وهيا مسكت فوق طيزي وقالتلي براحه امي بره

كلمه امي دي ولعتني انا بقيت انيكها اوووووي وهيا بتخربشني وانا لقيت كسها بينفجر من عسلها

وانا فوقها وزوبري ماستحملش كل ده ونزلت ف كسها وانا فضلت عليه 5 دقايق بوس ونسينا الي بره خالص هيا قامت مسحت كسها ونضقت نفسها وقربت مني وعطتني بوسه علي

شفايفي وقالت بحبگ وهيا طلعت وانا مبسوط ومرتاح وبعد ساعتين اتغديت معاهم

بس الغريبه نظرات شام الي بتغمزلي

واول فرصه قالتلي ماما قالتلي ادخلي شوفي اختك ليكون بيعذبها ضحكنا

وبقولهاا سمعتو

ضحكت وقالت مش ختصدقني لو قولتلك ماما قاعده وفتكرت بابا وقالتلي ابوك كان كده بيخلي صوتي عالي

بقولها ياريتني كنت ابوك كان زماني ممتع امك

قالتلي انت شكلك هتنساني

انا بقولها حد ينسي اول نطه

ضحكت وقالت عجبتك ماما بقولها طبعا

قالت الصبح لما صحت هيا كانت حسه بحاجه بس ماتكلمتش انا بليل لما اتعشينا بره ورجعنا انا شغلت الفيديو وبقيت اتفرج ع الفيديو

بس مكنتش اعرف ان في احلي من الفيديو تقريبا 10 يوم كنا خلاص عايشين خروجات وبحر ونيك ف شام وسالي محولتش اكرر الموضوع تاني

بس سمعت احلي كلام من شام لما كنت معاها واحنا قاعدين ع البحر

لما قالتلي ان امها كانت ف الحمام بتلعب لنفسها ولما سالتها قالتلي الساعه 2 صحيت مكنتش جنبي

طلعت شوفتها ف الحمام

لما قربت سمعتها وهيا بتطلع اهات وهيا مقدرتش تستحمل لما نزلت انا سمعت كتمت النزول

بكتمها لما بنزل ومش عايزه حد يسمع

بقولها ياريتني كنت موجود

قالت المهم انا بعمل كل ده عشان خطرها

انا مبسوطه معاك ومبسوطه اني بنام معاك عشان برتاح وبنبسط معاك

ماما لو حصل الي بنخططلو انت مش عايزك تبقي صعب معاها خليك معاها زي ماهيا تحب انت اعمل

هيا مش قدنا انا وسالي

امي لو نامت معاك زي سالي او انا مش هتقوم بعدها ضحكت وبقولها تاجي بس هيا

عطتني بوسه وقالت وحياتك لخليها تحت منك وحضناك عشان ماتقومش ضحكت

وبقولها ياريت قالت طب يلا عشان اتاخرنا عليهم بوستها وطلعت وبعد الاجازه ماتخلص بيومين كنت خلاص علي اخري وعايزها باي طريقه بس طبعا تفكير الشيطانه شام خلتني انيكها تاني وهيا نايمه المره دي كان جنس ثلاثي

انا كنت بنيك ف حماتي وشام تمصلي وتلحس ل امها وهيا الي دخلت زوبري ف طيز امها وكسها وانا بنزل هيا الي كانت ماسكه زوبري لما كنت نايم علي امها وبنيكها وهيا عند زوبري نص نزل ف كسها والتاني ع وش شام

بس اوقات القدر مخبي اجمل بكتير

اخر يوم كنا ع البحر وحماتي كانت عايزه ترجع الشقه مراتي كان تعبانه عندها برد

وشام غمزتلي

وقالت انا قاعده هنا شويه روح وصلها يامحمد

انا اخدتها ومشينا وبتكلم معاها عادي

انا كنت خلاص بايع كل حاجه انا ماشي وبفكر في الي هيحصل وزوبري بداء يوقف

ودخلنا وانا دخلت المطبخ وهيا دخلت غرفتها

وانا قربت من الغرفه بتاعتها وانا بشجع نفسي وكنت خلاص فعلا فتحت الباب واتصدمت اجمل منظر اشوفه ف حياتي

حماتي كانت بتغير هدومها وكانت لبسه كلوت كبير شويه وبتلبس الستيان انا شايف بز بره هيا عطتني ضهرها وبتقولي اخرج بره انا ببص ع طيزها الملبن ودخلت جوووه وقفلت الباب وهيا بصالي وبتقولي محمد شو بدك تسوي انا ماتكلمتش ومفيش ثانيه كنت بغتصبها ببوس فيها وهيا بتحاول تتحرك بس انا كنت جامد عليها اتحكمت ف ايديها ضميتهم علي جنبها ومسكتها اووي وببوس شفايغها وهيا بتحاول تبعد وانا ببوس شفايفها وبايظي اليمين خلعت الستيان خالص وصدري ف صدرعا العريان انا مسكت بزها وهيا بتحاول تزقني

وانا نيمتها ع السرير ولسه فوقها وهيا بتقاوم بس هيا تعبت حسيت انها مش قدره تقاوم

انا كنت ببوس شفايفها بالعافيه وهيا بتحااول شويه بس خلاص انا اتمكنت من اجمل شفايف وايدي بتفعص ف بزها صباعيني علي حلمت بزها

تعرفو لما سمعت منها الاااااه انا حرفيا كنت عايز افشخها واسمع اهاتها دي وده انا عملتو بس لما رفعت وسطي وبايدي بنزل الشورت وهيا بتخربش ضهري انا متحكم فيها اوووي والاجمل لما طلعت زوبري وبقي علي كلوتها هيا كانها عرفت الي هيحصل انا براحه مسكت زوبري هيا حاولت بس خلاص انا ماسك وبقي علي كسها وهيا حولت تتحرك انا رجعت مسكت ايديها تاني بايدي واتحكمت فيها كويس وانا زوبري ف عالم تاني زوبري علي كسها وانا بحك في وانا ببوس شفايفها واول كلمه سمعتها منها بتقولي شو بتسوي مابينفع هيك وانا مش برد انا ماسك ايديها وببوس رقبتها وانا صدري علي صدرها هيا كانت خلاص مقاومتها بقي شبه معدومه مش عارف هاجت ولا مبقتش قدر تتحرك وده متعني اووووي

لما نزلت شيلت الستيان وعلطول ضميت بزازها علي بعض ومسكت حلماتها ونزلت فيها مص ولساني حولين الحمه وشفايفي بتمص فيها وهيا ابعد عني هيا بتتكلم وخلاص بس مفيش اي مقاومه وانا فضلت امص ف بزازها اكتر من دقيقتين

بس هيا حولت تقاوم تاني وانا رجعت مسكت ايديها وبمص شفايفها شفايفها خلاص بقيت امصها وهيا مش بتتحرك انا سامع اهات وبس

للحظه حسيت انها بتبوسني وانا بقيت ابوس خدها ورقبتها وبقولها انا بحبك اووووووي من اول ماشوفتك وانا نفسي فيك

خليني امتعك واتمتع معاك

هيا مش بترد بس الرد وصلني بالموافقه من رده فعلها انا نزلت امص صدرها ولما نزلت تحت هيل مكنتش بتتحرك انا بقيت اودام كسها هيا مش بصالي بس انا حطيت ايدي علي كسها حسيت برعشه ف جسمها وانا بحسس ع كسها وانا بقولها افتحي رجلك دي كانت بنسبالي الفياجرا لما فتحت رجليها هيا للحظه رجعتها تاني انا روحت باعد الكلوت بتاعها ونزلت فيها لحس وهيا اااااااه وانا بلحس كسها ومفيش حاجه منعاني عنها

هيا بتطلع اهات وانا بلحس كسها وانا كنت عايز اخليها تمص زوبري بس حسيت انها مش هترضي وانا بلحس كسها دخلت صباع ف طيزها والتاني وهيا نفس رده الفعل بس انا مسكت زوبري وبدعكو كان صاروخ وجاهز يدخل وفعلا لما طلعت عليها هيا قالت خلص كفايه هيك انا مش قدره انا بقولها هخلص اهو وهيا محستش غير بزوبري بيخترق جدران كسها ومستقر جووووووه بالكامل وهيا اااااااااااه وانا ببص عليها وهيا لالا خرجوو خرجووو وانا ببوس شفتها الي تحت بمصها اووووي وزوبري ناااااار فضلت انيك فيها وهيا بعد شويه اااااهااات بس ومتعه وف كل مره تقولي كفايه كفايه بس هيا قالت الي ف قلبها بكسها لما انا حوالي دقيقه بنيكها بعنف بسرعه اوووووي

وكسها بينزل علي زوبري وهيا تحضني جاااامد وانا نايم عليها وف الحظه دي هيا بترتعش وانا شفايفي اودام شفايغها ولقيتها حضنتني اوووووي وبتبوس شفايفي انا فضلت ابوسها اووووووي وزوبري لسه جوووه انا بقولها كسك نااااار

هيا قالتلي خلاص كفايه بقولها لسه ماشبعتش منك

قالت خلاص ماينفعش هيك

بقولها بس انا لسه ماشبعتش ولا انتي لسه ماشبعتيش انا عايزك مبسوطه ياحماتي وببوس شفايفها انا وقفت وبقولها اوقفي هيا قالت خلاص انا شديتها من ايديها ونيمتها علي وشها وركبتها طيزهل مرفوعه وانا بحك زوبري ف كسها ونزلت الكلوت ودخلت زوبري ف كسها وهيا اااااااااه وانا بنيكها براحه وماسك طيزها وبفتحها وخرم طيزها الي بيفتح ويقفل وانت طلعت زوبري وخلاص نويت ادخلو جوووووه وهيا محستش غير بزوبري ف طيزها وهيا من حلاوه الاااااااه نامت ع بطنها

انا كنت علرف ونمت فوقها وبنيكها وهيا اااااي اااي لا لا شو بتسوي طيزي لا وانا بنيكها براحه

وبقولها اااااااااه طيزك تجننن اووووي

بعد شويه نمت ع ضهري وبحاول اشدها هيا اتحركت وانا قعدتها ع زوبري ودخلتو ف كسها وهيا قاعده علي وانا ماسك فخادها وبحركها عليه تعرف لما تشتكي منك وهما الرغبات

هيا فوق مني وبتقولي تعبت بدي اقوم وانا بحركها ولما قعدت وهيا لسه فوق زوبري وبقولها كسك نااااار انا حاسس بيگ هيا قالتلي بكفي هيك كلام

وانا بحركها والحظه المنتظره

لما تعبت عايز اسند عشان ضهري

حضنتها وزوبري ف كسها وانا بهزها ع زوبري وهيا قالت ماتتحركش ماتتحركش انا بايدي سندت بيهم وهيا حرفيا بتتحرك ع زوبري رايح جاي انا ساكت وهيا مش بصالي وانا ببص لزوبري الي بيخرج للنص لنا بترجع لورا وبيدخل كلو لما بتطلع لاودام انا ببصلها وهيا بصالي وانا بقولها نطي عليه

هيا عدلت نفسها ولقيتها بتنط علي زوبري المنظر لوحدو هبلني انا نمت ع ضهري وهيا بتنط ع زوبري

وبزازها تجنن انا مسكمهم

وهيا بقت تتجاوب معايا عادي واحلي اهات تخلي زوبرك وقف لو نام

انا فضلت تحتها لما تعبت انا نيمتها ع ضهرها ورجعت رجليها ع كتفي ودخلت زوبري ف طيزها وهيا ااااااااااه

وانا بنيكها براحه وهيا اااااااااه اااااااااه وكسها كلو عسل وانا مسكت زوبري وبحكو ف شفايف كسها ودخلتو جوووووه وفضلت انيك فيها وانا وهيا خلاص انا حاسس اني واخد حبايه

خليتها تمسك صدرها وزوبري مابينهم وهيا بتبص ع زوبري وبتضغط عليه ببزازها

وانا حاسس احساس جميل وانا نزلت لبني علي وشها زوبري راسو كانت خارجه من بزازها

وشها اتغرق لبن وانا بتفرج عليها ونمت جنبها

وهيا مش عرفه تتكلم انا بصباعي اخدت لبني وبدخلو ف بوقها وهيا بتفتح بوقها وبتبلع لبني وانا بمص بزازها وكنت مبسوط اوووووي ووقفت واخدت منديل بمسح كسها ودخلت صباعين بالمنديل وطلعت مبلول ضحكت ولبستها الكلوت

حتي الستيان ساعدتها تلبسها والقميص الي كان ع اول السرير هيا وقفت ولبسهولها بس طبعا كل ده وانا بتحرش بيها واتقفلت معاها ببوسها وضربت طيزها وبقولها ياريتني كنت عملت معاك كده من اول يوم شوفتك في

قالتلي ياريت تبقي اخر مره ومحدش يعرف من البنات انا حضنتها وماسك طيزها الملبن وبفعص فيها وببوس شفتها بوسه خطف

بقولها طبعا محدش هيعرف

بس مش اخر مره انا هرجع شغلي قريب لاوم اشبع منك قبل مامشي

وانتي كمان تعوضي الي فاتك

وسبتها ومشيت ولما خرجت لقيت شام بره

واخدتها مشينا وعرفتها الي حصل وانها كانت بتنط ع زوبري ومبسوطه

شام فرحت وحضنتني ف الشارع وانا رجعت وسالي كانت نايمه سهرت وبليل شام هيا الي جات وامها نايمه قعدنا سوا وسهرنا وسالي قالت وصلها انا طلعت معاها وقالتلي ماما كانت ف الحمام لما دخلت شوفت الفرشه مش ع السرير بقولها امك غرقتها قالت ريحه الاوضه اصلا جنس

انا وشام قعدنا ف العربيه شويه نتكلم اودام الشاليه بتاعها وانا وهيا فضلنا نبوس بعض

وبعدين هيا نزلت وتاني يوم كنا خلاص هننزل

وحماتي وشها منور كانها عروسه

ليله دخلتها كانت انبارح كنت ببصلها وقولتلها وسط بناتها شوفتي ياحماتي وشك نور ازاي لما بتنزلي البحر ضحكت شام وقالت عندك حق البحر جميل

انا ببصلها ف المرايه

ووصلنا شقتهم وغمزت ل شام وهيا فهمت وانا اخدت الشنطتين وطلعت بيهم وحماتي طلعت بالمفتاح ااي معاها بسالها عن شام قالت بتحكي مع سالي دخلت الشقه وانا دخلت الشنط وقفلت الباب

وعلطول حضنتها وهيا لالا شو بتسوي شام بتطلع انا ماسك وسطها وبقولها وشك نور اووووي لما نمت معاك وبوست شفايفها

بقولها انا عايزك دلوقتي قالت لا لا شو راح تسوي وانا بفعص ف جسمها وهيا قالتلي مو هلا بعدين بعدين انا بقولها امتي هيا اي وقت بس مشان شام تحت انا مسكت طيزها وبقولها ماشي

بس خليني اخد بوسه منك وانا ببوسها وبقولها بوسيني هيا بتبوس حلو اووووي

وبعظين انا بعدت ونزلت وشام كانت اودام الاسنسير لقيتها بتنزل معايا وانا وهيا بنبوس بعض وهبا مسكه زوبري وقالت اليوم تاجي لعندي بنخرج سواا باي مكان كتير تعبانه انا

بقولها خباص هجيلك قالت ماتتاخر انا طلعت وهيا طلعت الشقه وسالي شافت زوبري وقف قالت شو سويت بشام ضحكت وبقولها عطتني بوسه وقالتلي تعبانه ابتسمت وقالت بتروح ليها

بقولها يعني اجيبها الشقه

قالت وين بتروحو قولتلها ف العربيه

قالت انا بدخل الغرفه وبعمل حالي نايمه وانت جيبها وبرحتكم بالغرفه التانيه

بس ممكن شئ بسيط بقولها ايه قالت بدي اتفرج عليكم بقولها ازاي قالت برن مسنجر فيديو وتخبي الموبايل وانا بتفرج

قولتلها ماشي

الساعه 9 بليل روحت عند شام الي كانت مستنياني وانا غمزتلها وهيا قالتلي هدخل اغير

وحماتي قاعده انا قعدت جنبها وبقولها وحشتيني

وهيا قالت شام بتخرج باي وقت انا روحت ابوسها من شفايفها وبقولها بقولك وحشتيني

وببوس شفايفها تاني وبقولها بكره هجيلك ونبقي لوحدنا قالت ازاي

قولتلها هجيب شام عند سالي وجيلك هيا قالت ماينفع راح تعرف انا مسكت بزها وبقولها ولو عرفت مش هتتكلم هيا عرفه انك محتاجه راجل ف حياتك

هيا قالت خلص بكفي انا مسكت ايديها وبحطها ع زوبري وهيا بتحاول تسحبها وانا بدعك زوبري وبقولها بكره عايزك تمصيه وانا وقفت وزوبري واضح اووووي وبقول يلا ي شام قالت خلاص خلصت خمس دقايق انا قعدت وبقولها بكره عايزك عروسه ومسكت ايديها وببوسها

وبقولها ماتزعليش ان كنت زعلتك بس صدقيني انتي حلوه اووي وانا مقدرتش اتحكم في نفسي

وانا عارف انك محرومه ومتخفيش محدش هيعرف اي حاجه وبوست خدها

وقولتلها بكره هجيلك

انا طلعت واستنيت شام بره لحد ماطلعت وهيا قالت خلاص بكره بروح عند سالي وانت بتاجي لهون قولتلها تمام…..

By admin

Leave a Reply